Tue toimintaa2021-03-12T08:16:01+02:00

Tue toimintaa

Tunnemme suurta kiitollisuutta siitä, miten Reisjärven Rauhanyhdistyksen toimintaa on tuettu vuosien varrella. Työtä tehdään yhdessä ja pääosin lahjoitusvaroin. Jokainen lahjoitus on merkittävä!

Koronapandemian seurauksena myös Reisjärven Rauhanyhdistyksen toiminta on pysähtynyt. Tämän takia joudumme kehittämään toimintaa aivan uuteen toimintaympäristöön samalla kun taloudelliset toimintaedellytykset ovat merkittävästi heikentyneet. Reisjärven Rauhanyhdistyksellä on velkaa toimitalon laajennuksesta ja peruskorjauksesta johtuen. Vuotuinen lyhennys ja korko on yhteensä n. 20 000 euroa. Toiminnan ylläpitämiseen ja lainanhoitokuluihin tarvitaan nyt erityisesti yleislahjoituksia.

Tee yleislahjoitus

Tilisiirtona

Lahjoitustili:
FI85 4753 0010 0817 28

Saajan nimi:
Reisjärven Rauhanyhdistys ry

Viesti:
Yleislahjoitus

Summa:
Vapaavalintainen

Mobilepaylla

Kuukausilahjoituksena

1. Mene verkkopankissasi kohtaan, jossa voit tehdä uuden maksun.
2. Aseta maksun saajaksi Reisjärven rauhanyhdistys ry ja syötä rauhanyhdistyksen tilinumero FI85 4753 0010 0817 28 sille varattuun kenttään.
3. Syötä haluamasi eräpäivä ja summa.
4. Valitse automaattinen toistaiseksi voimassa oleva kuukausittain toistuva veloitus.

Kiitos lahjoituksesta!

Testamentti
Reisjärven rauhanyhdistykselle voi tehdä halutessaan testamentin. Testamentilla lahjoitetut
varat ohjautuvat yleishyödylliseen toimintaan täysimääräisesti.

Rahankeräyslupa:
Reisjärven Rauhanyhdistys ry:n (0189552 – 0) rahankeräyslupa RA/2020/1447 on voimassa 18.11.2020 alkaen koko Suomessa Ahvenanmaata lukuun ottamatta, myöntänyt Poliisihallitus 18.11.2020.

Kertyvät varat käytetään:
– sääntöjen mukaisten hartaustilaisuuksien järjestämiseen (omissa kiinteistöissä, eri paikkakunnilla, vankiloissa ja hoitolaitoksissa sekä internetin välityksellä kaikkialle maailmaan)
– lapsi-, nuoriso-, perhe- ja diakoniatyömuotojen toteuttamiseen
– hakijan käytössä olevan kiinteistön ylläpitokuluihin siltä osin kuin kiinteistö on yleishyödyllisessä käytössä
– hakijan käytössä olevan kiinteistön peruskorjauksesta ja laajennuksesta aiheutuvan lainan ja lainan korkojen maksuun siltä osin kuin kiinteistö on yleishyödyllisessä käytössä.